پشتیبانی 22679717

سوالات متداول

ثبت سفارش

 

1- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

◊ پس از انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید متن مشاهده سبد خرید را می بینید با انتخاب این گزینه می توانید خرید خود را تکمیل، اگر این متن را مشاهده نکردید می توانید با انتخاب گزینه سبد خرید در بالای صفحه خرید خود را تکمیل کنید.

 

2- پس از ثبت سفارش تا چند روز می توانم آن را کنسل یا تغییر دهم؟

◊ تا 72 ساعت امکان تعویض، تغییر و یا مرجوع کردن وجود دارد.

 

3- در شهرستان ها هم امکان پرداخت به صورت حضوری وجود دارد؟

◊ متاسفانه این امکان در حال حاضر وجود ندارد

 

 

 

پرداخت

 

1- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

◊ در استان تهران به 2 صورت حضوری و یا با استفاده کارت های اعتباری عضو شتاب به صورت آنلاین، و همچنین در شهرستان ها فقط به صورت آنلاین

 

2- برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟

◊ هیچگونه شرایط و محدودیت وجود ندارد

 

 

 

ارسال سفارش

 

1- پس از این که ثبت سفارش را انجام دادم چقدر طول می کشد تا محصول ارسال شود؟

◊سفارش های استان تهران یک روز کاری و سفارش های شهرستان دو روز کاری زمان می برد

 

2- هزینه ارسال به چه صورت می باشد؟

◊ هزینه ارسال بر عهده تیم لومینو می باشد

 

3- آیا می تواتم سفارشم را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟

◊این امکان با هماهنگی پشتیبانی امکان پذیر است

نماد الکترونیک